Güzel Sanatlar Lisesi 10. sınıf öğrencilerinin yıl boyu süren atölye çalışmalarından oluşan resim sergisi açıldı. Genç yeteneklerin tuval, karakalem ve özgün kompozisyon eserleri sanatseverlerle buluştu. Okul yönetimi, öğrencilere teşekkür etti.
Isparta Güzel Sanatlar Lisesi resim bölümü 10. sınıf öğrencileri tarafından hazırlanan resim sergisi sanatseverlerle buluştu. Yıl boyunca yürütülen atölye çalışmalarında ortaya çıkan eserlerin yer aldığı sergi, okul binasında düzenlenen programla açıldı. Öğrencilerin sanatsal becerilerini sergilemek ve estetik algılarını geliştirmek amacıyla düzenlenen serginin açılışı, okul idarecileri, öğretmenler ve öğrencilerin katılımıyla gerçekleştirildi. Sergide, genç yeteneklerin farklı teknikler kullanarak hazırladığı tuval, karakalem ve özgün kompozisyon çalışmaları yer aldı. Ziyaretçiler, sergilenen eserleri yakından inceleyerek öğrencilerden çalışmaları hakkında bilgi aldı. Okul yönetimi tarafından sergide emeği geçen tüm öğrencilere ve onlara rehberlik eden resim bölümü öğretmenlerine teşekkür edilerek, bu tür sanatsal etkinliklerin öğrencilerin motivasyonunu ve mesleki gelişimlerini olumlu yönde etkilediği vurgulandı. Sergi, davetlilerin eserleri incelemesinin ardından toplu fotoğraf çekimiyle tamamlandı.