İsmail Saymaz, iki belediye başkanının daha AK Parti’ye geçeceğini duyurdu. Rozetlerin, Perşembe günü AK Parti’nin Genişletilmiş İl Başkanları Toplantısı’nda takılması planlanıyor.
Yerel seçimlerin ardından belediyelerde başlayan parti değiştirme trafiği sürüyor. İsmail Saymaz, iki belediye başkanının daha AK Parti’ye geçeceğini duyurdu...
İYİ Partili Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı ile CHP’den istifa eden Keçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan’ın AK Parti’ye katılacağı öğrenildi. İsmail Saymaz'ın aktardığına göre, Arı ve Özarslan’ın perşembe günü düzenlenecek AK Parti Genişletilmiş İl Başkanları Toplantısı’nda partiye katılması bekleniyor. İki belediye başkanına rozetlerinin toplantıda takılması planlanıyor.
MESUT ÖZARSLAN’IN KATILIMI ERTELENMİŞTİ
Keçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan, CHP’den istifa etmişti. Özarslan’ın AK Parti’ye katılacağı bir süredir siyasi kulislerde konuşuluyordu. Ancak Özarslan’ın parti değişikliğinin, gelen tepkiler nedeniyle daha önce birkaç kez ertelendiği belirtilmişti. Özarslan’ın perşembe günkü toplantıyla birlikte AK Parti saflarına geçmesi bekleniyor.
RASİM ARI DA AK PARTİ’YE GEÇİYOR
AK Parti’ye katılması beklenen bir diğer isim ise İYİ Partili Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı oldu.
HAYMANA BELEDİYE BAŞKANI DA AK PARTİ’YE KATILMIŞTI
Söz konusu geçişler, belediye başkanlarının parti değiştirme sürecinin hızlandığı bir dönemde geldi. Dün de CHP’li Haymana Belediye Başkanı Levent Koç AK Parti’ye katılmıştı. Dünkü katılımla birlikte AK Parti’ye katılan belediye başkanlarının sayısı 80’e yükselmişti. Böylece muhalefet partilerinden AK Parti’ye geçen belediye başkanlarına yeni isimlerin eklenmesi bekleniyor.